Hemelvaart 2013

De organisatie van het hemelvaarttoernooi is alweer in volle gang. Noteer alvast 9 en 10 mei in je agenda!

Dit jaar houden we het toernooi voor de 31e keer. Daarom gaan we over op Hemelvaart nieuwe stijl:

  • Donderdag: jaarlijkse handbaltoernooi met aansluitend een feestavond in de tent. We bieden ook de mogelijkheid om te overnachten. Op de feestavond en ‘camping’ zijn leden welkom, maar ook onze gasten van overdag kunnen hun verblijf verlengen.
  • Vrijdag: beachhandbaltoernooi, vorig jaar met succes geïntroduceerd, dit jaar al door de NHV erkend als kwalificatietoernooi voor het Nederlands kampioenschap.

En voor de eigen leden met aanhang hebben we weer onze zeskamp met aansluitend een BBQ met een feestavond tot besluit.

HELP! Hulp gezocht:

Zoals elk jaar bij de organisatie van het toernooi hebben we weer veel mensen nodig. Dinsdagochtend 7 mei gaan we vanaf 10.00 uur de tent opbouwen. Dit duurt ongeveer 2 uur. ‘s Avonds gaan we sjouwen, er moeten lijnen getrokken worden voor 15 velden waarop we gaan spelen. De tent moet ingericht worden. Met andere woorden er is heeel veeel te doen.
Ook tijdens de toernooidagen op 9 en 10 mei hebben we veel vrijwilligers nodig. We zoeken mensen die mee willen helpen bij de bonnenverkoop,bardiensten willen draaien, willen schoonmaken (feesttent, kleedkamers en velden). Zaterdag 11 mei kunnen we vrijwilligers gebruiken die de tent vanaf 10.00 uur weer afbreken en alles opruimen. Ook daarvoor: Meld je aan voor hulp.

De intekenlijsten hangen al in de kantine. Dus schrijf je in of meld je anders aan via onderstaand e-mail adres.

Mail naar [email protected] en vermeld je naam en telefoonnummer, voor welke activiteit je je aanbiedt, welke dag en welk dagdeel (‘s-morgens, ‘s-middags, ‘s-avonds). Als je geen voorkeuren hebt en ben je algemeen beschikbaar, meldt dat dan ook. Wij laten je tijdig weten hoe je bent ingeroosterd.

Meer weten over het toernooiweekend: kijk op de site

Of spreek één van de onderstaande personen aan:
Peter Poell, Rian Teklenburg, Wanda Bontjer, Margot Appelhof, Frank Kolen, Suzan Nijenhuis, Frans van de Laar, Myke Sanders, Christian Bruns, Gerben Dijkstra

Spreekt het bovenstaande je niet aan, reageer dan even op het bericht van de activiteitencommissie om een steentje bij te dragen aan de zeskamp.

Alvast bedankt,
Toernooicommissie

Gerelateerde berichten

Laat een reactie achter

X